Aplikacja mobilna wspomagająca pracę gońca
(kontrola procesu doręczania pism urzędowych)
Połączenie aplikacji mobilnej, serwera i integracji z pełnowymiarowym systemem EOD pozwoliło na stworzenie produktu ułatwiającego pracę gońców doręczających pisma urzędowe - co w przypadku okresowych masowych wysyłek (np. decyzji podatkowych) może oznaczać znaczne oszczędności w porównaniu z kosztami obsługi pocztowej.
System jest wyjątkowo ceniony za:
- całkowicie zautomatyzowany cyfrowy obieg informacji o przesyłkach wygodnie zintegrowany z systemem EOD - możliwość rejonizacji, przydzielania rejonów poszczególnym gońcom itp
- ułatwienie pracy gońca (wczytywanie kodów kreskowych przesyłek, predefioniowane rezultaty doręczeń, możliwość pracy offline - bez dostępu do sieci)
- małe wymagania sprzętowe dla urządzeń klienckich - aplikacja do zainstalowania na dowolnym tablecie / smartfonie
- możliwość instalacji na tablecie w trybie wyłączności - utworzenia dedykowanego urządzenia specjalnie dla gońca
Korzyści z wdrożenia
mGoniec jest z powodzeniem używany w kilku urzędach gminy w Polsce, zapewniając do 50% oszczędności na obsłudze masowych wysyłek.