Jak pracujemy
- nasz klucz do sukcesu projektu IT

Każda realizacja to oddzielna historia, ale w każdej z nich wyraźnie wyróżniamy te same obszary.

Poprawna komunikacja

Współpracujemy z wieloma osobami. Pod wieloma względami każda z nich jest inna i nie zawsze widzi projekt w ten sam sposób. Dlatego w komunikacji stawiamy na jasny i klarowny przekaz każdej informacji. Oszczędzamy czas eliminując zbędne niedomówienia, a czas to... pieniądz.

Racjonalne planowanie i budżet

Wyceniamy każdy projekt indywidualnie, ponieważ chcemy być uczciwi i zależy nam na przedstawieniu racjonalnych kosztów. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy poznamy jak najwięcej szczegółów planowanego projektu. Jeśli nie istnieje precyzyjna specyfikacja wymagań, pomagamy ją stworzyć jeszcze przed rozpoczęciem projektu.

Precyzyjny zakres prac i model współpracy

Precyzyjnie określamy zakres prac i oczekiwane rezultaty. Od tego zależy model współpracy. Rekomendujemy wykonanie analizy i sporządzenie specyfikacji wymagań. Potrafimy również dostosować się do sytuacji, w której nie będzie to możliwe. Taka współpraca jest jednak wymagająca dla Klienta z uwagi na konieczność jego ciągłej kontroli nad projektem.

Szczegółowy harmonogram i sprawna realizacja

Dokonujemy dekompozycji zakresu prac na etapy, moduły i zadania. Korzystamy do tego celu ze sprawdzonych narzędzi, które ułatwiają współpracę nam i naszym Klientom. Ustalamy harmonogram i kontrolujemy postępy. Z wyprzedzeniem identyfikujemy ryzyka i reagujemy otwarcie na pojawiające się przeszkody. Podchodzimy elastycznie, ale w sposób zorganizowany do każdej zmiany specyfikacji w trakcie realizacji projektu.

Bezkompromisowe bezpieczeństwo

Prace prowadzimy z zachowaniem wysokiego poziomu bezpieczeństwa. Posiadamy wewnętrzną politykę bezpieczeństwa, zawsze uwzględniamy przepisy dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz tajemnicy przedsiębiorstwa. Wszyscy nasi pracownicy są świadomi zasad w niej obowiązujących. Nasza infrastruktura firmowa posiada wielopoziomowe zabezpieczenia w zakresie ochrony fizycznej i ochrony sieci.

Gwarancja jakości

Preferujemy korzystanie z procesów CI/CD i kilku środowisk z przeznaczeniem na obszary: rozwoju, testów oraz działanie produkcyjne. Pozwala to na niezakłóconą weryfikację już oddanych etapów w trakcie równoległego rozwoju kolejnych, minimalizuje ryzyko wystąpienia błędów podczas aktualizacji środowiska produkcyjnego i znacząco poprawia stabilność całego rozwiązania.

Kontrolowane wdrożenie i utrzymanie

W zależności od zakresu prac asystujemy przy konfiguracji i wdrożeniach, przeprowadzamy szkolenia operatorów, administratorów i użytkowników końcowych, monitorujemy pracę systemu, świadczymy usługi utrzymania oraz wsparcia HelpDesk dla użytkowników końcowych.

Partnerstwo

Wysoka jakość usług to współpraca na długie lata. Wsparcie i utrzymanie rozwiązań oraz ich dalszy rozwój pogłębiają wzajemne zaufanie. Z relacji zamawiający-wykonawca rodzi się prawdziwe Partnerstwo, z korzyścią dla obu stron. Status sprawdzonego Partnera Technologicznego w biznesie Klienta to dla nas największe wyróżnienie.

Z pewnością nie wyczerpaliśmy tematu...

Skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na każde pytanie :)